نبض زندگی

جدا کردن جای خواب

1399/1/10 19:51
نویسنده : مامان
863 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی میشه که جای خوابت رو جدا کردیم و شبا توی تخت خودت می خوابی 

البته قبلا هم توی اتاقت می خوابیدی اما من و بابا هم کنارت بودیم

و سه تایی روی زمین می خوابیدیم 

اما از قبل از عید شروع کردیم و چون تعطیل هم بودی و قرار نبود صبح ها بری مهد ،فرصت خوبی واسه اینکار بود

بر خلاف چیزی که فکر می کردم تقریبا راحت کنار اومدی البته معمولا هر شب بیدار میشی و میای پشیمون و من یا بابا میایم پیشت تا دوباره خوابت ببره 

هفته ای یک شب هم همه کنار هم توی پذیرایی می خوابیم و اسمشو گذاشتیم خواب هتلی.

تو اینقدر خواب هتلی رو دوست داری که هرشب میگی میشه امشبم، هتلی بخوابیم ؟

وقتی که خوابی بعضی وقت ها کنارت میشینم و بهت خیره میشم 

دستتو میگیرم و تند تند بوس می کنم

گاهی بغلت می کنم و موهاتو ناز میکنم

گاهی هم سرمو میذارم روی سینه ت تا تپش قلبتو بشنوم

اخه می دونی وقتی بیداری اجازه ی هیچکدوم از این کارها رو بهم نمیدی

خیلی دوست نداری بغلت کنم یا ببوسمت 

البته این احساس رو در مورد همه داری 

و‌ در مورد مردها که خیلی بیشتر 😁 و من همیشه به بابا میگم که به خاطر ریش و سبیلت دوس نداره بوسش کنی، بوسش نکن.

البته الان به خاطر بیماری کرونا، تو خونه ی ما هم بوس ممنوعه. وقتی یواشکی می بوسمت بلند به بابا میگی: بابا، مامان منو بوس کرد!

بعدم میگی مگه نمیدونی الان نباید بوس کنی 😄

اما گاهی اینقدر شیرین میشی که نمی تونم بغلت نکنم یا نبوسمت 😚

پسندها (3)

نظرات (1)

نرگسنرگس
10 فروردین 99 23:26
😍
مامان
پاسخ
😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگی می باشد