نبض زندگی

دو تا خبر خیلی خوب ...خیلی خیلی خوب !

1394/7/15 10:00
نویسنده : مامان
102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوشگلم . سلام عشقم ،دخترک قشنگ من 

وای وای نمیدونی امروز چقدر خوشحالم 

این هفته ای که گذشت ، خیلی هفته ی خوبی بود . روز دوشنبه برامون کمیسیون تشکیل دادن و من و بابایی رو تایید کردن که شما دخمل ما بشی محبتمحبت عشق من ... دارم مامان یه دخمل خوشگل مثل تو میشم . خدایا شکرت .... خدایا شکرت هزار بار که ما رو لایق این نعمت دونستی 

امیدوارم که بتونیم کاری کنیم همیشه ازمون راضی باشی خداجون . امیدوارم بتونیم دخترکمونو همونجوری که شایسته است و ازمون راضی میشی بزرگش کنیم . 

اون روز یعنی دوشنبه 12 مهر ، ما فهمیدیم که قراره برای همیشه مامان و بابای تو بشیم . بعدش اومدیم که اگه بشه دوباره ببینیمت ولی اجازه ندادن .. یعنی اولش گفتن از دور ببینیدش چون خوابه و گیجه 

ولی وقتی اومدیم و خواستیم ببینیمت کلا گفتن نه ! حالا چراش رو نمیدونم 

اما ان شالله یه روز دیگه برای دیدنت میایم عزیزکم

و اما اسم شما هم دیگه قطعی شد . قرار شد اسم خانوم کوچولوی خوشگلمون رو بذاریم "پرنیان"

امیدوارم که اسمت رو دوست داشته باشی

یه خبر خوب دیگه که باعث شده امروز خیلی خوشحال باشم اینه که امروز تو امتخان توشهری (رانندگی)قبول شدم !

و یک ماه دیگه گواهینامه میاد دم در خونــــــــــــــــــــــــــه ! هورااااااااااااااااااااااااااا

اونوقت من و دخترکوچولوم سوار ماشین میشیم قان قان می کنیم میریم اینطرف و اونطرف :))))

میدونم که تا حالا شاید خیلی خیلی کم سوار ماشین شده باشی . شاید برات تجربه جالبی باشه

راستی خوشگلم من و بابایی تو فکر تدارک یه جشن تولد کوچولو برای تو هم هستیم

و ضمنا دو شبه که داریم میریم برای شما تخت و کمد می بینیم .. برای اتاقت .

باید زودتر اتاق خوشگلت رو آماده کنیم برات که وقتی اومدی توش بازی کنی و بخوابی و خلاصه واسه خودت صفا کنی چشمک

راستی فردا قراره بریم برای بقیه ی کارها ، پزشکی قانونی و آزمایشگاه برای دادن آزمایش اعتیاد و هپاتیت و ایدز 

امیدوارم که کارها زود انجام شه و زودی بیای بغلمون

من و بابایی عاشقتیم همیشه . می بوسمت قشنگ من بوس 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگی می باشد