نبض زندگی

بهترین هدیه

1399/1/10 19:37
نویسنده : مامان
501 بازدید
اشتراک گذاری

تو این ایام قرنطینه به خاطر کرونا، ما هم مثل خیلی ها از خونه بیرون نرفتیم و خیلی نتونستیم چیزی برات بخریم

و این برای تو که عادت داشتی به اینکه همیشه برات چیزی بخریم یه کمی سخت بود اما خیلی خوب خودت رو با شرایط وفق دادی عزیزم.

دیروز بهت گفتم بیا از پردیس کتاب برات، اینترنتی کتاب بخرم

خیلی دوست دارم به کتاب علاقمند تر بشی 

با اینکه خیلی کتاب رو دوست نداری اما خیلی استقبال کردی و خوشحال شدی 

اومدی و سه تا کتاب انتخاب کردی 

و بعدم گفتی ممنونم مامان مهربون 

☺️

وقتی تو اشپزخونه مشغول کار بودم دیدم اومدی یه کادو جلوم گذاشتی که با کاغذ کادوی بچه گونه و با کمک بابا کادوش کرده بودی

بازش که کردم یه کتاب بود که از توی کتابخونه برداشته بودی به انتخاب خودت برای من. 

و یه نقاشی که خودت برام کشیده بودی

و از بابا خواسته بودی کنارش بنویسه:

 

“مامان خیلی دوسِت دارم و برات هدیه میگیرم،

برای اینکه برام کتاب می گیری خوشحالم.”

 

نمیدونی اون لحظه چقدر خوشحال شدم

انگار بهترین هدیه ی عمرمو گرفتم

اونقدر لحظه ی قشنگی برام ساختی که ناراحتی روز قبلم رو به کل فراموش کردم

و خدا رو شکر کردم به خاطر داشتن دختری مثل تو 😍

 

عزیز دلم، همیشه همینقدر نزدیک باش 

همیشه همینقدر شاد بمون که آرزوم دیدن لبخندهای توئه

دوسِت دارم‌ ❤️

 

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
10 فروردین 99 19:39
خدا حفظش کنه 😘
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم 😊
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
10 فروردین 99 19:48
الهی ماشالله به همچین دختری😍
خدابراتون حفظش کنه خاله جون❤️
مامان
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم ❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگی می باشد