نبض زندگی

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

1394/10/3 18:15
نویسنده : مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم امروز دقیقا یک ماهه که تو به جمع خونواده ما اومدی 

توی این مدت اینقدر درگیر نگهداری از تو بودم که اصلا فرصت نشد بیام و برات بنویسم 

از اولین روزای قشنگ با تو بودن، از احساسم نسبت بهت...از کارهای بامزه ای که توی این مدت یاد گرفتی و جشن تولدت که همین پریروز برگزار کردیم 

خیلی دلم می خواست فرصت میداشتم تا تک تک این روزا تو برات ثبت کنم به یادگار 

اما فکر نمیکردم بچه داری اینقدر وقت گیر باشه....!!! 

ان شالله در اولین فرصت همه ی جا مونده ها رو می نویسم 

اما دلم می خواست اولین ماهگرد ورودت به خونه مون، بیام اینجا و پست بذارم. باورم نمیشه که یک ماه گذشته و یک ماهه که ما یه دختر داریم. هنوز خیلیا باورشون نمیشه! 

خب ما یهویی با حضور تو همه رو سورپرایز کردیم... 

امیدوارم که مثل این یک ماه که به خوبی و خوشی گذشت تمام عمرمون در کنار تو همینجور خوش سپری بشه که یقینا همینطوره.... تو با حضورت برکت به زندگی مون آوردی و شادی 

جوری که فقدان هیچ نداشته ای،اونقدر احساس نمیشه 

من وبابایی عاشقتیم دخترک شیرین ما 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگی می باشد