نبض زندگی

رفتیم دکتر

1395/1/19 2:11
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار که اومدیم شیر خوارگاه برای دیدن تو دخترم، متوجه شدیم که یه کوچولو دیدت انحراف داره. اما چشم چپت بیشتر این حالت رو داشت.. وقتی که بهشون گفتیم گفتن چیز مهمی نیست و تازه از اون زمان که ما گفتیم پیگیر شدن و برده بودنت بیمارستان خاتم الانبیا که تخصصی چشم هست و اونجا گفته بودن که تا شش ماه برات پد چشمی گذاشته بشه. روزی یک ساعت، یک روز چشم چپ و یک روز چشم راست. شیرخوارگاه هم از همون اواخر شهریور تا اوایل آآذرکه اومدی پیش ما این کارو برات انجام داده بود و بعدشم ما ادامه دادیم و همون موقع نوبت بعدی رو برات زده بودن 18 فروردین یعنی دیروز،ساعت هفت و نیم صبح. 

توی این مدت یه مقدار بهترشده بود چشمات اما خوب نشده و هنوزم انحراف داره.. من نگرانت بودم و خدا خدا می کردم چیز مهمی نباشه. 

تا اینکه دیروز دکتر چشماتو معاینه کرد و گفت که الان زوده که بخوام براش عینک بدم یا عمل بنویسم. 

شش ماه دیگه هم این کارو تکرارکنین. ان شالله که مشکلش برطرف میشه. پرسیدیم اگر نشد؟ گفت اون موقع باید عمل شه.

گفتیم با عمل خوب میشه؟

گفت خیلی بهتر میشه.

خلاصه خیلی فکرم درگیر شده... همش دعا می کنم با همین پد چشمی خوب بشی و کار به عمل نرسه. یا خدا نکرده اگه رسید دیگه مشکلت کاملا برطرف شه و یه عمل بی نتیجه نباشه.

البته این خیلی مشکل کوچیکی هست. اونقدر به چشم نمیاد.. اینقدر صورتت ناز و قشنگه که همه محو زیباییت میشن و کسی متوجه این موضوع نمیشه اونقدر. اما بازم برای ما دغدغه هست که اگه همین یه ذره هم برطرف نشه.. که ان شالله میشه.

امشب مامان جون و بابا جون ساعت سه و نیم میرن فرودگاه، ساعت شش پرواز دارن برای کربلا

ازشون خواستم برای شما عشق کوچولوی ما، ویژه دعا کنن...

راستش خیلی دلم می خواد از شیرین کاریا و خوشمزه بازیات بنویسم و عکس بذارم... اما اصلا فرصت نمیشه دختر نازم. همینقدر بدون که روز به روز بیشتر از من و باباییت و همه خانواده و فامیل، دل می بری

همه خیلی دوست دارن! حسابی خودتو تو دل همه جا کردی عزیزم

امیدوارم که همیشه تنت سالم باشه و شاد باشی و هیچ چیزی نتونه تو رو از احساس های خوب و انرژی های مثبت جدا کنه و دست خدا رو همیشه بالای سرت احساس کنی نازنینم.

 

بدون که من و بابا تا ابد دوست داریم و برای خوشبختیت حاضریم همه کار بکنیم.

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگی می باشد