نبض زندگی

روز مادر

1395/1/11 2:56
نویسنده : مامان
141 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یازده فروردین، روز زن و روز مادره 

وامسال اولین سالیه که به عنوان یه مادر، این روز رو بهم تبریک میگن... 

و چه حسی شیرینتر از این! 

دختر نازم چهار ماهه که اومدی به زندگیم و منو یه پله بالاتر بردی، از زن بودن به مادر بودن... 

خدا رو هزاران بار شاکرم که تو رو بهم هدیه داد تا با وجودت، افتخار کنم به مادر بودنم 

شاید وقتی که بزرگ شی، احساس کنی که مادر کسیه که نه ماه بچه رو توی رحم نگه میداره و بعد اونو به دنیا میاره... شاید دوس داشته باشی که منو مامان خطاب نکنی! 

عزیز دلم.... دختر نازنینم یقینا تو هم روزی به لطف خدا، مادر میشی 

اون وقت،  زمانی می رسه که فرزندت وقتی نیمه شب از خواب می پره.و می ترسه و گریه می کنه، فقط توی آغوش تو آروم می گیره...وقتی که می خواد بخوابه فقط نوازش دستای تو و آروم لالایی خوندن های تو می تونه اونو به خواب فرو ببره 

وقتی که می خواد اولین قدمهاشو برداره این تو هستی که دستاش رو می گیری و آروم آروم بهش راه رفتن رو یاد میدی

وقتی که هیچ همبازی نداره این تو هستی که دوباره کودک میشی و برای شاد کردن دل فرزندت، دست از هرکاری می کشی و هرجوری که دلش می خواد باهاش بازی می کنی و فقط با یه لبخندش تموم خستگیات از تنت میره

وقتی که اشک می ریزه، این دست تو هست که گونه هاشو پاک می کنه و با محبت صورتش رو بوسه بارون می کنه.... 

وقتی که مریض میشه این تویی که می میری و زنده میشی.. حاضری تمام درد اون بیاد توی تن تو تا یکبار دیگه ببینی که شاده و می خنده

 

 اون وقت شایدبدونی که مادر کسیه که دوستت داره..کسی که براش مهم هستی. موفقیتت، خوشبختی.و شادیت.. آرزوشه . حتی اگه تو رو به دنیا نیاورده باشه

 

تمام این لحظه ها رو من با تو تجربه کردم و خوشحالم از اینکه حضور من بهت آرامش میده و دلت نمی خواد حتی لحظه ای ازم جدا بشی. از اینکه آغوشم مامنی شده که هر زمانی که دوست داری خودت رو توش رها می کنی و غرق آرامش میشی و من چقدر وجودم سرشار میشه از حس دوست داشتنت

عزیز دلم .. آرزوم اینه که روزی رو ببینم که تو شادی و خوشبخت و از زندگیت راضی هستی.از خدا می خوام که زنده باشم و چنین روزی رو ببینم.

 

با همه وجودم دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نبض زندگی می باشد